Wednesday, July 16, 2008

DEBAT : AMATEUR VS Whatever...!!!!

SALAM Semua,

Tersingkap dan terlihat perdebatan hangat di kaca Televisyen malam tadi yang di pancarkan menggunakan frequency yang sedia ada.... betapa maju dan makin maju nye DUNIA sekitar kita sekarang....

Segalanya nya ade PRO's & CONTRA tetapi... tatkala aku melihat air muka anak kecil aku terlena dihadapan TV malam tadi.. aku sebak.... kerana mungkin kah akan ade nama MALAYSIA lagi di masa hadapan jika semua dok sibok dengan benda yg dah jadi masalah dan berbalah....(aku rasa patutnya selesaikan masalah bukan menunding jari.. waste of time la...)

Hati kecil ini berkata... dimanakan anak kecil ini akan bertapak... dimana kah lirik lagu WARISAN yang aku laung2kan sewaktu kolej dulu... "Anak Kecil Main Api"...

argghhhh aku merapu sekadar mengyingkap benda yang tidak ade pucuk pangkal....

so camne dengan foxhunt yang kan berlaku di titiwangsa weekend ni... harap ade representative dari Wilayah 70....

73
hidup dikeliling frequency

gloomis

No comments: